اظهارات موسسه MUFG در مورد چشم انداز دلار آمریکا

موسسه MUFG در مورد چشم انداز دلار آمریکا پس از سخنان آقای پاول: پیش بینی می کند که قدرت دلار آمریکا همچنان با افزایش کوتاه مدت همراه خواهد بود.

نکات کلیدی:

1. موضع خنثی پاول (رئیس فدرال رزرو): پاول در سخنرانی اصلی خود، تا حد زیادی دیدگاه های سیاست پولی اخیر فدرال رزرو را تکرار کرد و تأکید کرد که تصمیمات آتی با نزدیک شدن به پایان چرخه افزایش نرخ فعلی مبتنی بر داده خواهد بود.
در حالی که پاول به انعطاف‌پذیری شگفت‌انگیز اقتصاد ایالات متحده اشاره داشت، افزایش بیشتر نرخ‌های بهره را تأیید نکرد و تنها از افزایش احتمالی را در صورت حفظ مسیر رشد قوی‌تر صحبت کرد.

2. چشم انداز کوتاه مدت USD: با توجه به موضع خنثی فدرال رزرو، ما پیش بینی می کنیم که USD در کوتاه مدت شاهد افزایش قیمت خواهد بود.
فقدان انحراف قابل توجه از پیام سیاست اخیر فدرال رزرو در جکسون هول نشان می دهد که هیچ کاتالیزور فوری برای محدود کردن حرکت دلار وجود ندارد.

3. تصمیم نرخ بهره برای ماه سپتامبر: انتظارات ما این است که فدرال رزرو در ماه سپتامبر نرخ ها را ثابت نگه دارد، به خصوص اگر شاهد کاهش بیشتر نرخ تورم و رشد اشتغال باشیم.
اجماع فعلی بازار، که با این تصمیم توقف در ماه سپتامبر مطابقت دارد، این باور ما را تقویت می کند که رشد اخیر دلار بعید است به زودی خنثی شود.

آخرین مطالب

مطالب مرتبط